I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, September 15, 2011

Last post before???

nak merempan kat sini bleh x?

ala blog aku, suka aku la kan.

so macam yg korg tahu, aku ni tunggu hari je. tapi semangat keje masih ada. padahal nak main tenet jek. hahahaha

anyway, tadi dah isi borang cuti. yela semua org pun dah bising kat aku suruh cuti kan. so mari la kita amik cuti banyak2.

kat rumah pun aku dah siap packing baju dah. x sabar betul nak jumpa si kecil nih. baby sayang, bila nak keluar? mommy dah x sabar nak jumpa.


memandangkan kat rumah aku xde tenet, so mungkin aku x update blog sampai habis pantang kot. ke sampai aku habis cuti ek? tah la. anyway, i'll miss you guys. n this blog too.


owh dan aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. kalau aku ada tersalah cakap, terkasar bahasa ke apa kan. doakan aku n baby selamat dan sihat walafiat ye.




soooooooo cute.......x sabar nak jumpa baby sendiri. =))





p/s : tadi M call nak ajak keluar esok. gila ke apa? kang x pasal2 die kena jadi bidan. apa la ini budak......hasisshhhhhh

No comments: