I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, September 6, 2011

Raya with M

aku ni kalau raya ke x raya ke memang x sah la kalau x keluar dgn bestie aku si M. so sementara aku boleh meronggeng lagi ni, kita layankan jela mak buyung ni ye.



sotong goreng tepung, siakap 3 rasa, tauhu jepun masak apa tah, ketam sweet n sour.



raya kat Singgah Selalu. M belanja so die la yg order. order macam makan berapa org padahal kitorg berdua je. ni pun tomyam xde dlm gambar sbb lambat sampai.

apa yg sedap sangat pun aku xtau la. rasa masakan die semua sama je. tapi ketam tu memang terbaik la. isi banyak, memang sedap hingga menjilat kuku kaki la.






minah gila karok lagu Siti. nasib baik suara die lepas. cuba kalau bawak lagu Beyonce. paham2 sendiri la ye. hehehe



esoknye aku ke kenduri kawin classmate aku masa skola teknik dulu. M x ikut la. segan katanye. pastu jumpa la dak2 sekelas sekali. semua pun kagum dgn aku. eh bukan kagum tapi cam terkujat tgk aku dah makin 'membesar'. yela....yela....aku je yg gedik kawin awal kan. dah la muka aku masa preggy macam x semenggah. mcam mintak pelempang oleh sebb itu aku x amik gambar pun. segan uols.....


habis je melantak nasi minyak, aku menjadi pengikut setia M la beraya ke rumah kawan2 die. yela, saya x ramai kawan uols.....sila sepak....hehehehe  

kitorg beraya 2 rumah je tapi habis kan masa atas jalam. jem macam ke hapa tah. sbb ari sabtu kot. org dah stat balik nak naik keje kan. tapi puas la dapat jalan2 beraya. aku la yg best sbb jadi co-pilot je. hehehehehe




No comments: