I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, December 21, 2011

Apa2 Tah : Cico, Ciku, Cikong?

sewaktu pergi kenduri kawin

aku : (sedang makan dgn syoknye.)

mak : (baru lepas basuh tangan sambil memegang nia) D, ada ci.......co(bunyi bising2 org borak2) kat sana.

aku : apa? yela. (sambil makan lagi. ye, masa tu aku mmg lapo sesangat.)




beberapa minit selepas tu.....

aku : mak x makan cikong ke?

mak : mana ada cikong?

aku : tadi kan mak cakap ada cikong.

mak : mana ada? mak cakap, ada Cico.....anak Uji Rashid tu.

aku : la.....buat apa bagitau D. bukan D minat pun.

mak : yela, tapi die kan artis. kat sini ada artis. ko boleh lak dgr cikong. tah apa2 je.

aku : eleh.....die bukan best pun....(sambil cebik bibir. padahal dah malu dah salah dengar. hehehehe)



 aku rasa aku ada masalah pendengaran la. korg rasa?












p/s : perut kruk3 je dari tadi. pagi tadi makan bubur je. lapo.....huhuhuhu.....










No comments: