I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, April 14, 2012

Kalau x jumpa kejap pun rindu

ni entry poyo si budak kecik.

geram dgn die sekarng. dah pandai merangkak sikit2. baru toleh lain tgk2 die dah main wayar tv la, bawah tilam la. pastu nampak apa2 pun suka masukkan dalam mulut. bila aku marah die sengih je. terus aku x jadi marah. benda paling fav yg die suka adalah henfon aku n remote astro. remote lain die x gemar sangat. memilih ko ek.




bila tido suka cari lengan papa die.





cari2 barang kat Daiso tetiba nampak ni terus pakai kat Nia. cute kan.




terbongkang tido kekenyangan. eh nape ada gelas kat situ ek?




alamak pic banyak dalam kamera lak. xpela aku up pics ni dulu nanti bila aku dah transfer dari kamera aku update lagi okeh.






p/s : rindu Nia la. hihihihi

No comments: