I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, April 18, 2012

Nak jual barang ke?

aku xtau la nape ari ni masuk ofis je terasa bosannnnnnn sesangat. rupa2 nye aku x update blog lagi. hahahaha ok alasan.

but series ly la, baru masuk keje 2 jam dah terasa bosan. dah kenapa tah aku ni.

ok back tu tajuk. aku rasa cam nak let go kasut2 aku. sebenarnya ni di atas cadangan kawan2 n akak aku gak. yela dari aku peram je lama2 naik berhabuk kasut tu. baik aku bagi kat korang jela. mula2 aku ingat nak bagi free je tapi kalau dah masuk harga postage dgn bungkusan lagi dah berapa kan. so maybe aku akan letak harga sikit. x banyak pun dalam 50% je.

ni kira cadangan je. lagipun kasut2 aku tu dah lama dah. tapi ok lagi. ada yg masih dalam kotak kasut. baru 2-3 kali pakai.

aku x sempat lagi amik pic kasut2 tu. kasut ada 4 je kot. ni aku up entry untuk org2 yg berminat la.

oh nak cakap gak. kasut2 adalah saiz akhir iaitu saiz 8. ye mak kaki gergasi uolss.


so korang dah tau kan kenapa aku susah nak let go kasut2 ni. bukan xde org yg nak tapi sbb x sama saiz. jadi jgn malu2 jgn segan2 sila la tinggalkan komen pada yg berminat ok. entry details kasut akan aku siapkan secepat mungkin.




p/s : dah stat projek baru. yeay!

No comments: