I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, April 12, 2012

Projek dah siap!!!!

ingat x entry aku yg ini?

so projek tu dah siap. projek apa? projek crosstich la. hehehe ni semua sbb terjebak dgn Mawarbiru la ni.

tapi aku xleh lawan dgn die sbb die punye lagi super besar. lagipun die dah pro. aku ni dah la tahap beginner stat projek pun nak yg best je kan. sbb tu lambat siap. dgn kemalasan yg melampau belum lagi dgn campur tangan pihak ketiga. sape lagi kalau bukan Nia. aku sibuk menjahit, die pun sibuk nak tolong gak. bukan tolong menjahit, tolong sepahkan barang2.

time aku menjahit, time tu la die ajak main. lepas tu tarik2 baju aku la, kain batik aku la. so terpaksa la stop buat. sambung balik lepas budak itu tido.


ok la nak tunjuk hasil.

ini die!


excuse the pic quality.


aku malas nak amik gambar proper pakai kamera. nak transfer bagai cam lambat gilos kan. hehehehe so sekarang ni bila dah siap kan rasa cam best gak crosstich ni ek. rasa nak buat yg lain lak.




p/s : bila nak gi beli ni eh?



No comments: