I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, August 15, 2012

Dilema nak raya

tu la kan belum habis bulan puasa dah ada dilema raya lak.

mana la aku x stress..... sebab....... aku kena raya di ofis....huhuhuhu....

well dapat la raya gak tapi 3 hari je kot. pastu terus masuk ofis.

pulak tu seminggu sebelum raya kena keje shift malam lak. stress tau x....... stresss......

1st time raya dgn si kecik, 1st time gak kena keje masa raya. nak tukar pun dah xde org nak. sampaikan ada budak ofis aku ni cam majuk dgn aku. yela sbb aku slalu tukar dgn die. nasib baik bujang lagi. hahaha

kalau die dah kawin sok, sape pulak la jadi penyelamat aku. die kata 'aku pun nak raya gak'. die xnak tukar. jadi mari la pasang lagu raya kuat2 kat ofis nanti sambil makan rendang n ketupat ye.

baru aku tau nape org ramai yg xnak keje shift camni. especially pompuan la. haishhhhhh

masa bujang dulu aku xde fikir pun nak amik cuti masa raya. bukan xleh gi beraya masa weekends kan. tapi bila dah kawin, pastu ada anak lak.....bertambah banyak benda nak fikir. yela sape nak jaga anak aku. dah semua org pun nak raya. makcik yg jaga anak aku tu cuti 2 minggu okeh. arghhhhhhhhh.........




p/s: saya stress. so just bare with me.


p/s/s : mak, tolong jaga kan Nia boleh?




No comments: