I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, September 12, 2012

Jamuan raya unit kesayangan

lama giler aku x update blog kan. biasa la. I kan bz manjang.

xla. sebenarnya aku lupa password blog aku. boleh? hahahahahahahahahaha


so ari ni aku baru berjaya buka blog ni. sambil2 tu mari la kita update cerita2 yg dah lapok nih.



owh kat entry lepas aku ada cakap yg unit aku nak buat jamuan kan.



nah. lambakan makanan.



kitorg buat potluck. sorang bawak sikit2 lama2 kumpul jadi banyak la. menu utama pada hari itu adalah mihun/mee sup dan ketupat.

jadi masing2 cuma bawak lauk2 untuk di makan dengan ketupat la. cam aku bawak sambal tumis. owh aku kalau buat sambal tumis memang sedap. terangkat beb! hahahaha mesti la nak up masakan sendiri kan.

ada yg bawak rendang, sambal kacang, kuah lodeh, serunding n banyak lagi la. pastu ada dessert cocktail buah2 n puding kastard kismis ke apa tah. makan sampai muntah. hahahaha




makanan upclose lak


setel makan, terus balik.

okla. nak buat entry lain lak. next!






No comments: