I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, January 26, 2011

Terima Kasih Encik Cat!

pagi ni konon nye rancang nak buang sampah sbb sampah semalam agak berbau jugak la. so malam tadi dah siap ikat2 semua pastu letak depan pintu. gerenti pagi ni buka pintu nampak sampah je terus buang kat tong sampah besar warna hijau tu.


but then......






guess what?






pagi ni buka pintu je nak buang sampah la kan tapi.......




sampah dah berterabur.


n terkena selipar keje aku. ok la not selipar but sandal.


bau yg sangat mengasyikkan sampai aku muntah 2 kali.


dari rupa gaya dah tau dah dalang mana buat keje x berfaedah ni.




ye, encik kucing.
jasa anda amatlah berharga.
terima kasih la banyak2!!!!!!!!!




lepastu bila reverse kereta masa nak gerak gi keje, tayar termasuk dalam longkang. membuatkan aku terkial2 kat situ dan lambat masuk keje seminit! nasib baik seminit je but stilllllllllll.....

it really make my day. urghhhhhhhh!!!!!!!!





p/s : dah cuci sandal tapi masih berbau. perlukah aku berkaki ayam je di ofis?

2 comments:

six.september said...

kalau kat sini bukan kuceng yang buat keja2 camni. tapi monyet

funky_D a.k.a Mrs Al said...

oh yeah??? hmmm kat sini pun ada monyet jugak. entah2 memang keje monyet ek. x pasal2 aku salahkan kucing....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...