I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, September 25, 2012

Saya ada pengakuan

so ahad lepas aku  memula nak gi Medini Mall tapi panas ya rabbi. dah la xde parking. so x jadi. lepas tu saje la lalu kat Karnival Nusajaya tu. ramainya orannnnggggggg.......... like memang ramai sesangat. dah la parking terhad. yela kitorg gi tengah hari kan. nak buek cemano.

lepas je seksa kat situ. last2 kitorg lepak Aeon Bukit Indah. dah la lapo nih. laju2 cari makan. Nia makan roti jela. tu pun die buat main gi campak2 kat org. haih la budak.....

setel makan, kitorg gi carik barang kat Daiso.




imej Mr google


xtau Daiso? well Daiso ni macam kedai rm2 tapi semua barang kat situ rm5 dan kedai ni ada banyakkkkkk barang. dari barang gardening ke barangan dapur. semua ada tapi limited dengan harga nya la.







dari kiri : penyangkut beg, bateri AA (8 biji), penghadang pintu sliding untuk baby, dan kipas guna bateri.
semua ni beli kat Daiso. 4 barang baru rm20.

so lepas jalan2 beli barang, xtau gi mana kitorg gi.......


er pegi makan......










aiskrim Baskin Robbins.....


ye saya tau saya bersalah encik.

ingat x entry aku yg ini?

well sebenarnya kupon ari tu ada lagi satu. dari aku simpan lama2 sampai lupa pastu luput tarikh dan x dapat menikmati aiskrim free baik la kami menggunakan ia di jalan yg benar. padahal hati macam ada tawar sikit la.

tapi aku fikir positif. aku nak cek dulu flava apa ada baru la aku order. dan x semena2 banyak lak flava dan ada yg berkenan di hati. aku amik perisa coklat yogurt dgn rainbow. so apo laie kito pun makan lah.


jadi dengan ini saya ada pengakuan.

kalau ada niat di hati nak cuba masakan baru or apa2 yg berkaitan dgn nya, sila jgn pegi pada waktu public holiday yg cuti lama. cam CNY atau Hari Raya. nanti jadi kes cam aku.

oleh itu saya ......eh eh aku...... nak cakap yg asikrim die sedap. kiranya masa aku makan ari tu, aku teramik flava yg x menepati citarasa aku la. lagipun masa tu memang xde pilihan lain.

pada yg teringin nak gi makan tu, gi la try. kalau ko rasa makan aiskrim murah lagi best, terpulang la pada korang. macam makan nasi ayam. kadang2 makan kat tempat mahal x semestinya sedap n menepati citarasa korang. betul x? hak peribadi masing2 la.




k la. nak buat keje. xtau la nape minggu ni macam hectic giler kat ofis.





p/s : telah planning something. cam nak tapi susah. tapi kalau x cuba camne nak tau kan?








No comments: