I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, March 13, 2013

Marah tandanya sayang

tadi kat ofis diorg ada buat projek kemas barang ke apa tah. so memang banyak la buku2 nak kena susun n berangkut jugak. so diorg cakap



'D xyah buat keje. D tengok je kitorg buat keje.'


mula2 tu memang la aku tengok je. lama2 rasa bosan lak. plus aku rasa aku dah macam mandur lak kat situ. tengok je diorg buat keje aku lak duduk kat kerusi goyang kaki. so lama2 aku fedup aku pun tolong sikit2. buat keje sambil duduk. boleh?

tetiba ada pakcik ni marah2 aku. yela aku kan preggy. so die risau la kalau jadi apa2 ke kat aku kan. masa die marah tu, die kat luar bilik. aku n ofismate aku semua dalam bilik. so die marah tapi bunyi xde. cuma ada gerak geri tangan je. hahahaha comel je

yg ofismate aku dlm bilik tu dah rasa bersalah lak aku tolong diorg. ala sikit je aku tolong. bukan banyak pun. baby pun ok je. tapi pakcik tu lak over. tapi aku x terasa hati pun. yela tu tanda nya die amik berat la kan. tapi giler lawak ok siap bahasa isyarat bagai.

tadi masa nak balik pun pakcik tu jumpa aku lagi. suruh aku jangan buat keje berat2. baik la pakcik oiii.

tapi kan...aku ni bukan boleh duduk je x buat apa2. so camne tu?







p/s : terasa nak makan kat sushi king la. tapi sedap ke? 

mode: gedik tengok org makan kat situ aku pun nak gak. hehehehehe.....



No comments: