I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, December 4, 2014

Update kejap

sori la sesangat x sempat cek nak upcate noksss. bz yg teramat. biasa la bila dah bulan disember je mula la semua org sibuk siapkan statistik dan pencapaian tahunan. aku ni dah naik serabut dah. sbb tukar unit kan. tu yg serabut sikit.

ni pun aku masuk ofis baru ari ni. semalam aku kursus 2 hari. nak update pasal wedding Ai pun x sempat. rasa macam tercungap2 pun ada. tengah mencari kelajuan untuk selesaikan semua benda. ni pun aku stat buat pencapaian tahunan awal. so bila dah nak hantar tinggal edit je. sbb bila dah ujung2 tu biasa line akan jem giler. yela masing2 baru nak buat kan.

esok aku ikut akak balik kampung. mak buat doa selamat untuk rumah baru. kan mak baru pindah rumah kat kampung. xde la baru sangat dah lama dah cuma baru ada kesempatan nak buat kenduri.

anyway, nah aku bagi teaser sikit post tentang wedding Ai.





tema hijau kuning. suka sangat pic ni. hihihi







tunggu la bila aku dah boleh bernafas sikit baru aku update proper ok.








p/s : penat giler. minggu lagi satu kenduri kawin belah lelaki lak. fuhhhh......





No comments: