I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, September 22, 2015

Ragam Nia lagi

ari tu aku saje bawak Nia n Ari gi giant. pastu Nia nampak ada budak pakai mask jerebu tu. die tanya nape die xde mask. so esoknye aku bawak balik mask yg biasa tu. Nia nampak, die n Ari pun sibuk nak pakai. so aku pun pakaikan.





punye la suka diorg pakai mask tu. 




Ari pakai kejap je. die cepat rimas. yg Nia asik la la pakai mask. padahal masa tu kat luar jerebu x teruk sangat pun.

malam tu, aku sakit kaki. so aku urut kaki pakai minyak urut la.


Nia : mama....kakak x tahan la.

aku : kakak x tahan apa sayang?

Nia : kakak x tahan la bau minyak mama tu.

aku : habis tu kakak nak pakai topeng(mask) ke?

Nia : (angguk2)

aku : ala selama ni mama pakai minyak, kakak ok je. kakak saje je nak pakai topeng kan?

Nia : mama ni kannnn.....(stat nak merajuk)

aku : yela2.

so aku pakaikan la die mask.

poyo x anak aku? konon x tahan bau minyak urut sampai tido pun nak pakai mask.
tapi pagi tu aku tgk die tido mask dah xde kat muka dah.
rimas la tu. hahahahahah
lantak ko la nak. janji bahagia.





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...