I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, December 16, 2015

Audrabellascarf pastel, ombak dan bunga collection

baru2 ni aku dapat parcel. sebenarnya dah lama aku tunggu parcel ni. dari bulan lepas lagi. tapi die xleh hantar awal2 sbb nak kena hantar saing dengan yg lain2. nak tau apa yang aku tunggu?

ni dia!!!!!











eh Mrs D dah jual tudung lak sekarang?
hahahah hidup mesti ke depan.
ecewah ayat macam power kan.

masa mula2 kawan aku cakap nak jual tudung, aku terus terasa nak jual jugak la. fyi, kawan aku ni owner Audrabella wardrobe ye. dah jadi businesswoman dah minah tu. so bila fikirkan die boleh berjaya, aku pun boleh jugak kan?

anyway, aku dah stat jual tudung awal minggu ni. for now, sambutan memang menggalakkan. design yg kawan aku bawak masuk ni x banyak. cuma ada 500 pcs saje setiap design.

kalau nak order, boleh la
whatsapp Diena 011-21202928

cepat! tinggal berapa pcs saje ni.








No comments: