I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, November 7, 2016

Cuti hari Hol Sultan Johor

minggu lepas xtau nak gi mana. cuti 3 ari sbb ahad cuti hari hol sultan Johor. kebetulan mak balik JB xkan la ktorg x ajak mak gi jalan2 kan. so Akak ajak aku n mak gi Aeon Tebrau.

ari jumaat aku gi amik Akak kat rumah die pastu terus gerak. (malam sebelum tu mak tido rumah aku). sampai2 je kitorg terus gi wing baru Aeon. Aeon Tebrau kan dah dibesarkan. parking dah besar, kedai2 dalam tu pun makin banyak  Akak nak gi Kaiso. Kaiso tu klau dalam google macam Ikea la. so Akak excited la nak gi sana.

aku ingatkan Kaiso tu besar sangat la. skali kecik je. xtau la kalau diorg buat kedai sementara ke apa. sbb barang2 banyk x berkemas siap ada kotak2 lagi. boleh lak masa tu gak la si Ari ajak main sorok2. nasib baik jumpa. macam nak gugur jantung aku. yg si Nia memang dah melalak dah sbb ingatkan adik die hilang. haishhhh Ari....Ari..... pandai sangat budak ni.....

pastu xtau nak buat apa, layankan jela anak2 aku bergambar.






posing stail apa ni?






amik gambar cara berseni konon nye ni.













dekat wing baru ni memang banyak patung jepun ni. ada yg tema ikut negara cam Britain, Jerman, Singapore pun ada. tapi nape Malaysia xde ek?

pastu xtau beli apa lagi tah terus balik. hampir sesat gak la kitorg sbb tempat tu besar sangat. nasib baik amik gambar banyak tadi. so kitorg tengok je gambar2 tu untuk trace jalan balik. hahahahahah eh tapi kira bijak la kan. so lepas ni memang kena amik gambar banyak2 la supaya senang kalau tetiba tersesat lagi. =P






No comments: