I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, July 19, 2020

Bersantai di tepian pantai

Salam semua...

Minggu lepas rumah aku telah di serang oleh famili aku.

cerita nya macam ni. adik aku, Ai yang dah lama x balik sejak pkp nak balik jenguk mak ayah aku kat kampung. dah alang2 die datang johor tu, die nak la singgah rumah aku. dan tetiba diorang semua pakat2 buat rombongan nak datang dan tido rumah aku.

dan kebetulan jugak masa tu kakak aku memang dah ada kat rumah aku. pun nak tido rumah aku. jadi macam mana tu ye? 😅

memang macam raya la. riuh rumah aku. itu belum lagi drama masa nak tido. macam2 la budak2 ni. ye anak2 aku dan sepupu2 nya la. xkan aku lak yg berdrama. 😆

anyway, esok pagi nya x pasal2 kitorg ke pantai la plak. pantai paling dekat desaru tapi mak aku xnak. jadi mari la kita ke Tanjung Sedili.














masa ni panas macam hape tah. yela sampai sana dah kol 10 pagi.
tapi budak2 ni elok je. aku sampai ke ari ni kaki aku masih sunburn... :(

habis je mandi, mak dan adik2 aku pun balik.
aku pulak sambung misi cari makan dengan kakak aku.

kitorg makan kat jeti Sedili.
saje jela ikut signboard tepi jalan. jauh sampai ke dalam tempat nya.





tapi puas hati jugak la dapat makan seafood.

Nia suka sangat. siap pesan mintak datang lagi nanti.

ok sayang. bila ada masa kita pegi lagi ye.





No comments: