I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, July 18, 2010

Aku si gedik bermata ungu

eh, tetiba ter update lak. hahahaha ok la skit dari tadi. aku rasa perut aku ni takut bila dgr nak gi klinik kot. tu yg dah kurang sakitnye. boleh la aku hoye2 balik keje nanti. ceh dah baik terus ligat ko ye D. hehehehe...

okla. ni cerita basi. kira2 bulan lepas kot aku dpt surat. tgk luar cam pelik je. ada ke adik aku ingatkan surat lawyer. eh, bukan ko ke yg assume? mentang2 x bayar ptptipuuuu lagi. asal ada surat je mesti ingat diorg yg bagi. hahahaha



rupa2 nye free trial contact lens yg aku isi kat http://www.freshlookilluminate.com/

ingatkan dpt la sepuluh free kan, sbb ni aku tau pun dari blog PerempuanJomblo . aku tgk die dpt free byk so aku pun try isi. aku buat yg ada power la sbb aku ni rabun....hehehe...so bila dpt je cam kuciwa la dapek sepasang je tapi xpe. aku tetap teruja sampaikan aku x pakai2 walaupun dah dpt dekat sebulan. yg mak aku pun dok tanye je bila aku nak pakai. ala rileks la mak. D pakai masa gi dating dgn Al la. baru best. hahaha gedik siot. lupa lak nak bagitau yg contact lens free ni mmg dlm purple color ok. color lain xde. kalau nak color lain gi beli sendiri. ala kalau korg nak isi borg nye pun aku rasa dah xde dah. yela kan aku dah kata aku perap entry ni dgn contact lens nye sebulan. so paham2 sendiri la yek.

masa nak try pakai tu aku mula2 kena la usha tarikh coz ni contact lens utk sehari je. usha punye usha asik x kena masa je. yela bila aku klua dgn Al mesti aku lupa nak pakai. dah la mamat tu kalau aku lambat je die dah siap buat peta kat dlm kereta. (tido la) so aku pakai la masa klua dgn M ari tu. ada la dlm 10 minit je aku pakai sbb.......contact lens belah kiri hilang!!!! bengong x aku. penat2 usha tarikh boleh hilang sebelah lak. mula2 aku ingatkan dah masuk dlm mata tapi tgk dlm cermin cam x tukar color pun. penat gak la aku cari. tapi x jumpa2 jugak. so aku klua kan balik contact lens lagi sebelah dan terus klua la. apa, korg ingat aku nak pakai contact lens sebelah je ke? aku bukan nye biol sgt ok. tapi ada la sikit hehehehe


satu2 nye gambar aku pakai contact lens. ada beza sikit antara mata kiri dan kanan. cuba teka mata kiri @ kanan yg xde contact lens.








p/s : aku rasa cicak dah curi dan pakai contact lens aku. apa? ingat cicak x reti nak bergaya ke?




p/s/s :Al ckp gambar tu nampak cam aku juling. heee gerammm nyeeee.......


1 comment:

mawarbiru said...

mmg juling pun...bleh gnti cik ai tu...hahaha...