I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, August 3, 2010

Aku kembali yeah!

aku sebenarnya cam malas nak update. penat la. tapi di sebabkan dah lebih 2 minggu aku menghilangkan diri, rasanye patut aku update kan? ye ke? eh, betul la. entah kepala aku cam senoneng ni. kalau dah lama x driving mmg camtu ek? rasa cam mabuk pun ada. ada org mabuk sbb bawak kereta ke? ok aku dah mula merapu meraban.

actually aku x gi mana pun. ada kat rumah lepak2 menghabiskan mc. aku cakap mc ek? owh er.... aku xde la sakit teruk pun cuma kena masuk wad, masuk air dan minor surgery sket. xla teruk mana pun kan.....hehehehe....owh ye. semalam mak memaksa aku menelan pati ikan haruan yg sgt hanyir tu. ergghhhhh terpaksa siot. rasa cam ergghhhh.....tapi habis gak sebotol aku telan. ada lagi 2 botol lagi menanti tu. esok kena minum lagi. adehhh....

 ni bukti aku minum sampai habis tau. tips nak bagi sedap ialah hangatkan botol ni dlm air panas then letak garam sikit. ok la rasanye tapi still erghhhhh....masa adik aku sakit ari tu ada gak aku belikan tuk die jenama lain la tapi haram x minum. mybe sbb jenama lain rasa lain or sbb aku xtau tips nak sedap kan tu. masa aku minum pun mak baru bagitau ada tips bagi rasanye kurang hanyir. tu pun kawan die yg bagitau.



owh aku nak ucapkan selamat pengantin baru buat kawan skola aku Aziemah dan pasangan nye. semoga kekal bahagia hingga akhir hayat. nape gambar camni? ni mak aku yg amik la. aku? tgh duduk kat kerusi. heheehe....penat la nak bangun n amik gambar. oh ni upacara menabur gula2. kenduri belah pompuan ari ahad lepas. disebabkan suami die org filipina tu yg diorg buat macam2 acara. ada silat la, tarian dan apa2 lagi la. aku terpaksa ajak mak balik coz x tahan sakit. petang tu gak aku gi klinik amik mc lagi tau. pasal sakit tu aku tulis entry lain kali k. ni pun ingatkan aku nak tulis pendek je tetiba dah jadi panjang lak. hahahaha apa2 la yek.



No comments: