I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, August 6, 2010

Dulu aku gilakan Linkin Park










minggu lepas masa aku lepak rumah tetiba boleh terbuka vcd Linkin Park Live In Texas. layan sampai lagu terakhir tu. vcd ni aku beli 5 tahun lepas kot. ori ok tapi kongsi dgn abg ler. aku masa tu form 4-5 mana la ada duit sgt. entah nape aku leh minat grup ni dulu. pastu tiap2 kali cuti mesti pagi2 buta dah buka kaset LP gak. ye, kaset die pun aku beli ori. bapak aku geram jerk. pagi2 rumah dah bergegar dgn lagu LP.lol
tapi sekrg diorg dah x menyengat la. nape ek?












p/s : perasan x yg sekrg seboleh2 nye aku nak update ari2. bukan apa dah cuti 2 minggu jadi excited nak menaip. masa aku kat wad ari tu siap mimpi tulis blog. punye la rindu kat blog aku ni. malu sey....hihihihi

No comments: