I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, December 3, 2010

Orange Cafe : Aiskrim yg sangat sedap???

okla kan ari tu aku ada bagitau pasal asikrim yg aku makan kat I-City tu kan? nama kedai tu Orange Cafe. diorg ada gak jual makanan lain cam nasi ayam tapi tumpuan kitorg lebih kepada aiskrim la. sbb apa? nanti aku cerita.


korg tgk pricing nye...sangat menikam hati dan jantung kan? aku x sengaja tertuang aiskrim tu banyak so jadi la harga camtu. harga aiskrim di kira ikut gram ok! ingatkan satu bekas penuh tu rm4. rupa2 nya 100g rm4! baik aku makan aiskrim baskin robbins camni. sekurang2 nye aku paham la satu scoop aiskrim tu camne. so kami menelan asikrim tu cam terpaksa sbb harga mahal. nak buat camne kan. dah terbeli mesti la kena makan.




rasa aiskrim tu? boleh la kot. aku amik flava coklat dgn blueberi mix with mango. kita boleh gak tambah topping cam cip coklat n fruits tapi kalau dah banyak camni je dah rm11 aku xtau la bila dah tambah topping harga nye berapa. aku rasa la aiskrim double dutch wall's tu lagi sedap.




Ai sangat tertarik dgn booth aiskrim tu. sangat comel kan? haah harga pun cooomeeellllllll bangetttttt....





oh ini lak makanan yg kitorg jumpa berdekatan dgn Sogo.




kentang twist2 aku panggil. tapi aku teramik yg dah lama goreng. so rasa agak lembik dan lemau. kalau baru goreng mmg rangup. satu cucuk tu harga nye rm2.50 kot. entah la. aku ni bila org belanja mmg malas nak fikir harga. hehehehe




 si penjual sedang sibuk meletak mayonise dan sos cili.




itu je update kali ni. malas nak menaip banyak2. peace! =P

No comments: