I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, June 7, 2011

Lepaking with M

semalam lepak2 dengan M kat Roibo. eh salah. bukan setakat semalam je, ari sabtu n ahad pun dengan die. hari ni pun rasa cam nak lepak lagi je tapi die dah balik KL la. i miss you la bebeh! tetiba. LOLed

semalam la lepak cam best sikit sebab lama kan. memula xtau nak lepak mana tapi M cadang lepak kat CS jela. sambil jamu mata kat roibo. kira Roibo ni spot best nak lepak bagi kitorg. yela dari zaman kolej kot kalau after class je mesti lepak sini. dah la view best. dapat tengok macam2 jenis org.



dah habis minum baru teringat nak amik pic. hehehehe
ni gambar curi ni. kalau M tahu, mesti die dah posing maut dah. eheksss.....


tapi serius cakap aku ni macam addicted sikit air Roibo. x sama langsung dgn Coolblog. Al tahu la. sbb die dulu selalu je dapat minum air Roibo free. sbb apa? err.....rahsia. hehehehe.....M pun sama. tah la xtau nak cakap lain yg camne. yg penting air Roibo lebih sedap la. pearl die pun sedap. ala yg biji2 hitam tu la.

lepas minum kitorg pusing2 xde arah tujuan. M nampak kasut je terus teruja. lagi la semalam banyak sale kan. aku tukang teman jela. sebab saya orang2 biasa je. x mampu uols. *memang mintak penyepak kan? hihihihii

dah pusing2 n beli kasut M nak makan takoyaki lak. ngidam katanya.


aku : "kat KL xde takoyaki ke?"
M : "tah la. aku rasa cam was2 je. kat JB ok."


apa beza die pun aku x paham. dah habis makan nak cari air lak. haishhhhhh tapi layankan jela sebab bukan selalu jumpa pun kan. beli air lemonade medium tapi besar macam large. pastu x habis minum kan. bagusssss.....

bila M nak balik tu, aku cam sedih la sebab yela bila lagi kitorg nak jumpa kan. dah la hari tu nak jumpa x jadi sbb kereta baru M x dapat lagi. owh semalam, sabtu n hari ahad aku naik kereta baru M wooooooo...... jakun sikit. tapi kereta baru memang best la. jalan pun smooth je kan. kereta apa? xleh bagitau. heheheheh....pastu salam2 la


M : "nanti aku balik, kita makan takoyaki lagi nak? sedap la takoyaki tadi. kat KL xde camtu."


aku dah macam....err ye ke sedap. cam jemput2 je rasanye. pompuan ni x habis2 cakap camtu. apa kata ko pindah balik JB je kan senang. hari2 pun ko leh makan. kan kan kan?






p/s : dah mula rasa boring xde org nak lepak sama. huhuhuhu.....

No comments: