I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, January 31, 2012

Sakit sakit badan

xtau kenapa lately badan aku ni rasa sakit2. memula tu ingatkan pms ke skali bila P dtg, eh xde P pain pun. tapi sakit tu still ada. lepas tu P habis, stillllllll sakit lagi. so semalam amik keputusan nak gi urut kat mana2 la. dah x tahan dah.


skali......




urutnye semalam kan......







tapi hari ni SAKIT  LAGI!!!!





entah la. xtau nak buat camne dah. sampaikan tadi masa lunch aku singgah kat mall jap semata2 kerana ini.




masuk rm2 dapat la urutan selama 6 minit. lega sikit. sampai sekarang aku asik sendawa je. haihhh la....adakah aku semakin tua????









p/s : ofismate aku ada recommend aku sorg tukang urut yg best. tapi die gi bercuti 2 minggu lak. huhuhu

No comments: