I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, January 9, 2013

Hai korangsss

dah lama x berblog tetiba cam blur lak. xtau nak tulis apa.

owh pada yg rindu pada tuan punya blog, sori la. aku ni bukan takat bz je tapi sakit. haishhh sakit lagi. haah korg pun nyampah dengar lagikan aku yg tuan empunya badan ni. asyik sakit je manjang.

sebenarnya ada penyebab nya kenapa aku sakit je manjang. I'm pregnant!

terkejut x?

well aku xtau la dah berapa minggu ni. dah dekat 2 bulan kot. entah. i've lost count already. yela yg ni memang beza sangat2 dengan masa aku pregnant kan si Nia dulu. masa ngandungkan Nia aku boleh kira berapa kali je aku kena morning sickness dan semua yg berkenaan la. yg ni.....aku pun xtau la. memang manjang je sakit. bukan takat morning sickness, sampai ke petang pun aku kadang2 muntah lagi.

ni pun aku baru je naik keje. sebelum tu 2 ari aku mc. demam sampai 38darjah ok. die punya pening kepala tu xyah cerita la. macam nak berpusing kepala aku. ari ni dah ok la. kepala pun x berdenyut2. kalau ikutkan aku sebenarnya dah stat sakit dari ari sabtu tu. memang tido je keje aku sampai rumah tunggang langgang di buat si Nia.

eh dah la. so korang dapat paham la kenapa tuan blog ni asyik MIA je. anyway, tahun ni punye resolution memang xde. aku cuma harap kandungan ni membesar dengan baik, menjadi anak yg soleh/ solehah dan moga2 aku dapat menghadapi hari2 yg mendatang. Amiinnnnn.....







p/s : selera makan dah ok sikit. tapi still dapur x berasap. nak buek cemano. makan kedai jela yek.








No comments: