I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, May 27, 2014

Cedera lagi

alkisahnye masa ari kamis minggu lepas kitorg ada lawan bola jaring. lawan suku akhir untuk tentukan tempat ke 3 dan ke 4. kalau ikutkan dari ari selasa memang ada game tapi sbb kan insiden terseliuh ari tu, aku jadi reserve je. boleh lak hari terakhir tu x cukup player so nak xnak makcik kena la ganti diorg.

suku akhir kena lawan juara lak tu. x ke haru. pastu kena belasah teruk gak la. malas nak jawab gol diorg berapa tapi yg pasti kitorg dapat telur ayam je. huhuhu

balik tu kaki macam dah mula rasa kebas balik. yela kaki x baik lagi aku dah main netball lagi. memang padan la muka aku kan. ari sabtu baru pegi urut lagi. sbb Ari demam dari ari kamis. die tu kalau demam memang nak berkepit je. langsung xleh tinggal ok. nak gi bilik air pun kena tunggu die tido. tu pun die tido kejap je.

lepas pegi urut boleh lak aku gi jalan2 cari pasal dgn si M. dekat setahun gak x jumpa minah tu. dah jadi tunang org dah die. 2 minggu lepas kot. aku x pegi sbb die buat kat Putrajaya. kitorg jalan2 kat Pesta Konvo UTM je. ingatkan nak cari baju raya untuk budak2 tapi xde lak yg berkenan. plus xde yg mengikut warna tema. ada pun kain macam panas. x sesuai untuk budak2.

dah lenjan kaki kaw2 esoknye terus mc. hahahaha bagus kan?

ikutkan aku kena gi urut lagi ni tapi macam malas. sbb makcik tukang urut yg aku suka tu jauh nun dekat rumah mak aku. dah la xde org nak tolong hantar. jadi nak bagi ala dramatik, aku pun beli bandage yg macam sarung kaki tu. hahaha tapi ok la pakai benda alah ni. die kan ketat jadi aku pun jalan macam terdengkot2. macam org kaki patah pun ada.




pic google




sebenarnya kalau x pakai pun ok je. boleh jalan cam biasa tapi nanti kaki aku bengkak n lambat baik. so nak xnak terpaksa la pakai walaupun aku rasa dah macam robot pun ada.

kaki......oh kaki......
bila la ko nak baik.......




p/s : x best la xleh jalan2 pusing2. (rasa cam nak gi holiday pun ada ni.) huhuhuhu......



No comments: