I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, May 22, 2014

Perkembangan Ari 10 bulan

-- budak Ari ni aku xtau la. susah betul nak bagi die senyum ke gelak ke. tapi kalau main dgn akak die kuat jugak suara die. ketawa jugak. entah apa yg kelakar pun xtau.


-- pandai duduk tapi ikut suka die la duduk camne. mak cakap die duduk sama cam aku masa kecik2. ikut suka ati je. hahaha lantak yg penting duduk jugak.




nampak tak? ikut suka mu la...





--  dah pandai berdiri jugak.
tapi berpaut la. sambil berdiri tu sambil jalan sikit2 pastu amik semua barang atas meja. meja dah la pendek je. yela kitorg kan makan bersila. dah sekrang xleh letak barang atas meja. kalau x.....habis la...





berebut dgn kakak. ade je budak 2 org ni.


kadang2 ada gak terletak cawan n pinggan atas meja (biasanye Nia la yg letak). dah jadi satu keje pulak nak kena sapu n lap cepat2 sbb Ari pun akan cepat2 gak masukkan nasi ke apa yg tumpah tu dlm mulut. hadehhh...


-- dah pandai main.
kadang2 tu die saje je kacau kakak die. x pun pegi dapur cari periuk. ye, anak2 aku sama je. suka main periuk. xyah susah2 beli mainan. xpun die pegi kirai2 kan baju. penat aku lipat, die laju je tolong 'kemas' kan.


--dah ada gigi 2 batang. sejak ada gigi, die dah xnak makan nestum. nak bubur nasi sesaje.


--pandai tepuk tangan. sebenarnye dari umo 8 bulan dah pandai. sekarang ni dah pandai tepuk ikut lagu lak. siap goyang2 kaki lagi. huhuhu





itu je kot. nanti2 update lagi. penat la pulak menaip ni.








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...