I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, May 20, 2014

Cedera macam atlit

sori la lama x update. alasan? sbb malas boleh? hahahaha

anyway, weekend xde buat apa2 pun tapi berjaya gak la pegi Giant. walaupun jalan dah macam apa dah. ye, kaki ai terseliuh ok. x penah2 nye terseliuh boleh lak kena.

cerita nye camni. masa ari kamis lepas aku main netball wakil jabatan. cerita ni macam best je kan. memang x sbb aku injured bukan masa lawan pun. injured masa main netball suka2 je. ye, poyo kan. sbb patutnye jabatan aku lawan jabatan IT tapi boleh lak jabatan IT xde wakil. so kira menang tanpa bertanding la kan. so kawan2 aku yg lain dah balik dah. tinggal la berapa kerat lepak2 xde buat apa. pastu ada budak jabatan mana tah ajak main netball suka2 n aku pun join.

masa main tu dah macam lawan betul2 ok. ada 2 team tapi campur2 jabatan lain2. aku jadi WD(sape penah main netball tau la kedudukan aku ni). anyway, boleh x pairing aku yg jadi WA tu budak sukan. x ke haru tu. budak tu pulak jenis aktif giler. tetiba die kat sini, pastu jap kesana. naik pancit aku kejar die. dlm kejar2 tu yg terpeleot kaki kanan aku.

masa kena tu x rasa lagi. masa dah sampai rumah baru rasa macam apesal kaki kanan aku rasa pelik. rasa kebas. so aku pun suka ati je urut sendiri. mula2 cam ok pastu mula la bengkak buku lali aku. die punye sakit tu xleh cerita ok. kaki langsung xleh pijak. dah satu keje aku merangkak dalam rumah. Al lak keje. dgn Ari sikit2 nangis, dgn Nia menggedik nak itu ini. naik pening aku.

pastu nak kena urut la kan. sebelum gi urut kena gi amik mc dulu sbb patutnye jumaat sabtu aku keje. nak drive xleh so nak xnak kena la mintak tolong Kak M bawakkan. nasib baik die ok je. terima kasih kak!

masa gi klinik tu boleh x Ari xnak dgn Kak M. nak berkepit dgn mama die je. aku dah la jalan terhincut2. dgn nak dukung die lagi. nasib baik Nia x mintak dukung gak. kalau x mau kena penyepak dgn aku. x nampak agaknye mama die sakit. huishhh garangnye mama Nia ni. hehehe

anyway, dapat la mc dua hari campur dgn off day kira 4 hari cuti la. ni baru naik keje. kaki aku macam dah ok la tapi member aku kata bengkak lagi. mungkin sbb aku urut lambat kot. yela masa kena tu dah malam so ari jumaat pagi baru aku gi urut. sbb tu lambat baik kot. dah la petang ni ada lawan lagi. macam nak turun tapi diorg dah warning dah x bagi aku main. huhuhuhu macam x best je duduk tepi tgk org main bola. saya pun nak main gakkkkk......





p/s : kata suami jangan di bantah walaupun dlm hati meronta2 nak main bola. huhuhuhu







No comments: