I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, August 24, 2015

Berdebar-debar rasa di hati

ari ni macam xde mood nak buat keje. ceh aku ni pagi2 dah xde mood kan. dah la keje melambak. tolong la sape2 buatkan boleh x? iollsss x larat nak buat nih.

ari ni balik je keje nak kena berdesup balik GP sbb nak hantar budak berdua tu. esok aku dah kena gi kursus 3 hari kat Melaka. x penah tinggalkan budak2 tu lama2. rasa tah la. semua x kena. pastu agaknya sbb dah lama x gi kursus ada aktiviti lasak, so macam berdebar2 gak la. mampu ke x aku buat? yela badan pun dah tuooo....plus kaki yg dah macam tuuuu kan....harus la pikir macam2. x pasal2 semalam terbeli kasut baru. hahahaha sempat lagi aku ni kan nak menyopping bagai. dah aku xde sport shoes. alang2 tu kita beli baru terus.

beg budak2 dah pack. beg aku pun dah pack. kalau xnak pegi boleh x? boleh la...... nanti mesti rindu kat Nia n Ari. lagi2 Ari la. die tu kan ada masa die tetiba je manja melampau. cam semalam. tetiba je peluk2 cium aku. pastu Nia jeles. die kata aku x sayang die. ala gedik nye minah ni. dah die yg x datang kat kita, nak cakap kita x sayang lak. pastu bila ajak peluk2, die malu lak. sepak nak?

owh semalam budak ofis aku buat jamuan. jamuan untuk selepas raya. boleh? sbb nak buat masa raya x berkesempatan, so kita buat lepas raya jela. hahahaha aku x kisah. yg penting kita makan.....yg best nye tu, org nye ada 10 je tapi makanan 2 kali ganda dari org nye. camne tu?

pastu masing2 makan sikit je. lebihannya bungkus bawak balik. kat ofis aku ada budak praktikal sorg ni, yg die amik la makanan banyak2. pastu x habis. pastu duduk je.

'ko ni kenapa?'

'dah kenyang la kak tapi nak makan macam2.'

'apa susah. ko bungkus la bawak balik.'

'boleh ke kak?'

'laaaa....ko x nampak ke semua org tgh bungkus tu. kalau x sape nak habiskan makanan banyak2 ni.'


pastu aku bagi die plastik, die pun bungkus semua. hahahahahha
siap air minum tu pun die tuang dlm botol air nak bawak balik.
korg jangan nak pelik sgt eh. org keje gov semua memang camni. jgn membazir. kita bungkus bawak balik. balik rumah xyah masak. =))






No comments: