I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, October 26, 2015

Jerebu x berkesudahan

hola!

lama x bersiaran sampai xtau nak taip apa. kadang2 tu ada gak la rasa nak menaip tapi bila duduk depan pc je terus mood xde. sbb keje aku melambak!!! huhuhu rasa nak nangis. dengan tetiba company aku sibuk nak kejar sijil 5S lak. adui laaaa....boleh x xyah? aku rasa aku ni dah cukup 5S dah. meja bersih je. xtau nak kemas camne lagi.

minggu lepas gi lawatan ke UiTM sbb 5S la. x sempat nak melencong ke tempat lain pun. dah kata lawatan kerja kan. tapi tempat die memang kemas giler. x crowded pun. pokok pun plastik je. aku ni atas meja ada satu pokok. dah la besar. pokok nye xde bunga pun. kalau kaktus sekurang2 nya ada kaler gak. motif ada pokok sbb 5S je. pfffttttt...

anyway, rasa rimas la dgn jerebu ni. nak buat aktiviti kat luar pun x selesa. kesian anak aku dah lama x main kat luar. ari tu ada gak la keluar jap. balik tu Ari batuk2. pastu demam lak. ari ni pun badan die suam2 lagi. makan minum sikit je. macam cengkung lak anak aku. jap lagi nak bawak die gi klinik.

semalam hujan lebat gak. harap2 jerebu akan berkurang la. tapi aku tgk ari ni cam sama je. nak kena hujan beberapa hari baru jerebu ok kot. hmmmm..... =((







No comments: