I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, December 1, 2012

Best sangat ke durian crepe?

sekarang ni tgh hot sangat durian crepe. macam pavlova la. sorg cakap semua pun cakap pasal pavlova. skrg durian crepe lak. aku mula2 dgr ingat macam yg crispy crepe tu rupa2 nya macam kuih je.

persoalan nya, sedap ke? sampai semua org dok bercakap je pasal benda ni. so semalam aku balik rumah mak n kebetulan akak ada beli la durian crepe ni. kawan die yg buat n jual.

rasa die? sama je macam durian kot. ada rasa creamy pastu rasa durian. macam aiskrim durian pun ada. tu mak aku yg cakap la. aku rasa biasa je kot. rasa durian.




 pic ehsan google



habis tu korg nak aku cakap apa? aku ni bukan minat sangat makanan berasaskan durian. so bagi aku makan durian lagi best kot. kalau korg rasa nak cuba, cuba la. aku dah try korg bila lagi? ceh dah macam kempen lak aku ni.

owh cakap pasal durian crepe gak, ari tu kawan aku beli pastu letak kat peti ais kat pantry ofis. kebetulan pada masa yg sama gak ada org makan durian kat pantry. jadi satu ofis la bau durian. n x pasal2 kecoh sampai ke pegawai. ada sorg pegawai ni busybody gi cari mana asal datang bau durian tu n die sampai ke pantry.

die pun terjumpa la durian crepe member aku ni. padahal bukan bau benda tu yg kuat bau durian. tapi sebab diorg makan durian kat pantry x pasal2 durian crepe member aku ni jadi mangsa. lepas tu......aku ingatkan die nak marah kawan aku ke, buang durian crepe tu ke apa kan. skali die lak yg makan durian crepe tu. boleh?

memang dasar org xde perasaan kan? dah la kawan aku yg beli tu ngandung. kesian kawan aku. semua kerana durian crepe. haishhhhh.....






p/s : ngantuk nye......




No comments: