I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, April 13, 2014

Festival Indonesia

ni gambar ari khamis kot. tah lupa. masa tu bosan2 sementara nak tunggu waktu balik keje, jadi ajak la kawan aku si Aif n gf die gi festival Indonesia. xde la macam festival pun. macam entah. banyak runag kosong je. aku ingatkan ada la jual apa2 souvenir macam kain batik ke apa. ni ada la jual keychain sket pastu fridge magnet pastu apa lagi tah.







mintak si Aif amikkan gambar aku.
cam x ikhlas je kan. die lagi sibuk melayan gf die. yela...org ada gf kan...








topeng2 yg di pamerkan kat situ. ada topeng yg muka menyeramkan tapi aku seram lak amik gambar. so ni je yg aku amik. hehehehe

xde benda menarik pun. so kitorg ingat nak keluar jela skali masa kitorg dah nak keluar tu, organizer bagi announcement ada joget ke apa tah jap lagi so kitorg stay la kejap.



























aku xtau tarian apa ni tapi lagu die macam dlm bahasa jawa kot.
pastu ada sebut rasul n nabi. best la jugak.














gambar hari isnin. main badminton dgn gf Aif. dah ada geng main badminton dah sekarang. hehehe ari rabu pun ada main gak tapi gambar semua kat diorg. yela budak2 bujang ni memang rajin sket amik gambar. aku tukang menyelit je. hehehe



p/s : minggu ni x dapat main sbb shift petang. huhuhu






No comments: