I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, March 22, 2015

Sambut besday ke?

hepi besday to me!!

dah nak masuk 3 series dah. hmm xde la rasa tua pun. dulu punye la aku takut nak dekat 3 series. tapi bila dah dekat rasa biasa je. sama je. ke sebab aku jiwa muda? hak3

anyway, besday aku kan ari jumaat lepas. sebelum tu akak ada wasap aku nak ajak gi mandi kat pool ke apa tah. aku ok je asal die belanja. hehehe die kata kalau on nanti die inform. so aku pun cam biasa la. malam jumaat tu akak mesej esoknya nak gi mandi pool. aku pun ok la. kira hadiah besday ke ni? lupa lak nak tanya die.

pagi tu akak datang rumah bawak sarapan. so sarapan kat rumah pastu amik kawan akak n terus gi pool. kitorg gerak kol 11.30. lagipun tempat tu buka kol 11. nama tempat tu CS inflatable pool kat 101 Kulai yg lama. dekat je dgn pintu keluar highway Kulai.

sampai2 terus masuk pool.


masa ni baru nak warm-up



poyo kan Nia. konon berenang la. owh pelampung tu aku yg bawak siap2 dari rumah. nasib baik bawak sbb kitorg kan banyak lepak kat pool yg besar. Nia ok la tapi Ari kan pendek. so kira pelampung tu penyelamat la. tapi ada gak Ari terminum air. habis tu x reti duduk diam kan. hahahaha

2 jam gak lepak kat situ. layankan Nia n Ari main. sebelum balik, singgah Aeon Kulai nak beli kasut. tapi sebelum tu makan dulu kat kedai ayam penyet. ok la  kat situ cuma sambal die x kick sangat. ceh ada hati nak makan pedas kan aku ni. balik rumah kang terus kena gastrik. hehehe

Ari pulak masa org nak makan masa tula die ngamuk nak tido. so diorang makan, aku bawak Ari jalan2. ingat nak bagi die lelap la. xde makna nye. aku dah la lapar. so masuk balik kedai makan. boleh lak aku tepuk2 sikit die terus tido. pastu letak dalam stroller langsung x bangun. penat sangat la tu. lepas tu meneruskan pencarian kasut. tapi xde yg berkenan di hati. huhuhu

Nia lak dalam kete nak balik tu baru tido.nasib baik. kalau x, mesti die melalak bila maklong die nak balik. anyway, we had so much fun. best sebab x ramai orang kot.



p/s : balik tu semua pengsan. penat yg sangat berbaloi. =)


1 comment:

rienduan said...

bkn ke mak ari tu pun tjelepuk n tmnum air gak?hahahaha...