I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, July 14, 2015

Mood raya dah datang

aku kan kengkonon malas nak fikir sangat pasal raya sbb semua pun dah setel. so xde apa sangat yg nak kena buat dah. tinggal angkat badan n gerak balik kampung je. beg baju pun aku dah siap packing ok. eh ni malas nak fikir ke, awal2 dah ready nak raya? hahahaha

pagi tadi gi keje smooth je. kereta pun x banyak. rasanya ramai yg dah balik kampung kan?
huii semangat betul diorg ni. yela kan aku org Johor je. sejam setengah je dah sampai kampung dah. so ari ni saje je la buka youtube layan lagu raya. skali lagu sangkut hokey....hmppphhh

esok lagi best. rasanya aku kat ofis berdua je kot dgn ada pakcik ni. yg lain2 dah balik kampung dah. rasa cam lambat lak aku balik kampung.
lambat sangat ke? tapi tadi mak dah whatsapp cakap die buat ketupat sorg2.

ye, mak iollsss dah layan whatsapp sekarang.
mana x nye. adik beradik aku, Adik sorg jela yg dah ada kat kampung. yg lain2 belum balik lagi.
nasib ko la dik kena melayan mak.

good luck buat ketupat ye.
Kak D balik nak tolong makan kan je. wink2 =)



p/s : ari kamis pagi baru balik kampung. mentang2 kampung dekat. hehehehhe



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...