I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, March 7, 2012

Dah lamaaaaa.....x update blog

sori la sesangat pada sesape yg rindu kat aku tu. bukan sengaja xnak update blog tapi I bz la. (tangan di dada mata ke atas).


pulak tu pc kat ofis ni boleh lak ada virus. nak update xde gambar mana best kan. so blog ni terbiar jela. (tipu lagi. hehehe)


owh aku nak merempan kat sini jap boleh x?

mesti la boleh sebab ni blog aku kan. lagi mau tanya.

so pagi tadi bangun awal tapi dah macam org lalok dah. yela lately si Nia asyik la bangun masa aku nak tido. bila aku bangun, die tido. bila aku tido, die bangun. so aku dah macam zombie dah. mata panda toksah cerita la. panda pun naik ngeri tengok aku.

nak di jadikan cerita, aku nak elak ngantok tu aku on fb la. org kata bila dah kemaruk fb mesti ceria, mata segar bugar. hmmmppphhhh xde maknanya. ngantuk aku ni dah tahap rasukan. tgh klik page pun boleh tersengguk2 mengalahkan org jawab exam sejarah.

tetiba terfikir nak up status ' ngantuk sangat....sampai buka fb pun leh tertido....aishhhh dapat bantal n tilam best nih....zzzzzzz '

lepas tu ada la malaun ni komen. "tula malam asik main je kan dah ngantuk" 


lebih kurang camtu la komen die. aku pun x ingat sangat. yg komen tu perempuan ok. lebih muda dari aku. dah kawin n anak sorg. aku dah macam what the #%$&&!@!!!!!

ko boleh lak post komen camtu kat status aku kan? kawan aku yg lelaki pun x camtu ok. ko dah kenapa kan? dah kemaruk sangat ke apa?

of cos aku x balas n automatik aku delete post die. aku x suka nak layan org camni ni. biar die gila sorg2 dah la. aku xnak sama gila dgn die. n aku x rapat dgn die pun. tgh consider nak buang dari frenlist la. hmmmm



p/s : tadi dapat curi tido jap dgn jaya nye. so ni entry saje2 nak luah perasaan. xde niat lain pun. Peace! 




p/s/s : Nia oh Nia......malam ni biar mama tido lama sikit boleh?




No comments: